long weekend.

disney låtar, varm mjölk & leta inspiration för outfit imorgon (hä bidde visst repbäcken på fest)
känner mig som ett litet barn när jag sitter & sjunger med i alla nostalgi låtar, lilla sjöjungfrun är
ju helt klart fortfarande favouriten ;-)

idag har man väl inte gjort allt för mycket, städat, tagit en promenad förbi mami, handlat
& kollat serier, är helt slut i kroppen så det ska bli skönt att krypa ner i en varm säng & drömma sig bort.

förhoppningsvis slipper jag mardrömmar inatt, tror att det är hösten & mörkret som bidrar till att
massa minnen/händelser kommer upp till ytan igen, vaknar som av en käftsmäll.
och plötsligt så var mardrömmarna lika levande. reser mig upp med känslan av att inte orka andas,
men kroppen gör ju det ändå, per automatik. för mycket som hänt på för kort tid.

samlar krafter av kärleken från vännerna, familjen & djuren -ni gör mig stark & ger mig kämparglöd.
kanske är det just nu när alla helgon smyger sig på som gör en extra känslig?
alla människor man förlorat genom åren, både gamla & unga, ni finns i mina tankar <3

nu ska jag krypa ner med katterna & dregla kudde så man hinner med allt imorgon.
ta hand om er :-)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback