fuck this shit..

jaha, då har man åkt på njurbäckeninflammation.. började med att jag mådde super illa,
sedan började jag känna en strålande smärta längst ner vid ryggen, började göra ont som f*n
när jag gick, frossa & ingen som helst matlust.. så det blev sjukhuset igår, penicillin & smärtlindring.
illamåendet har avtagit, men det gör fortfarande ganska ont bak vid ryggen, känner mig helt slut
& fryser som en tok.. sån jävla otur, tror verkligen inte att gud tycker om mig ;-)

jaja, det är väl bara att käka klart penicillin kuren & se glad ut. är så lycklig att jag har så fina
vänner & familj som ställer upp nu <3 skulle ju dock inte sitta fel med en korg fylld av frukt & lite
krya på dig blommor, haha ;-) är sååå sugen på mandariner, vet inte riktigt va det är för dille jag fått,
& lite nya blommor skulle ju inte skada.. har ju en tendens att ta död på alla krukväxter, därav köper
jag nästan alltid blombuketter (allra helst rosor, dem är sååå fina!) för dem är man ju medveten om
att dem inte klarar sig så länge.

för tillfället håller jag på & fixar med naglarna, dricker kaffe & slötittar lite på någon film.
allra helst hade jag velat bosätta mig i sängen hela dagen, men jag blir så rastlös av att inte
göra något, så det går ju fet bort när man är ett dampbarn :-)

nä, nu ska jag fortsätta pyssla med naglarna. hoppas att allt är bra med er läsare &
att ni är friska & krya :-) ta hand om er&varandra! puss
 

Kommentarer
Postat av: linda

krya på dig nu!

Svar: tack så mycket :)
None None

2014-10-18 @ 21:05:38
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback