blogglista.

ALLMÄNT:

1. Namn? – Frida Österberg

2. Exakt ålder? – 22

3. Vart bor du? – Borlänge

4. Bor tillsammans med? – Mina missar, vi trivs bra ihop ;-)

5. Husdjur? –  Katter

6. Färg på ditt hus? – Rött

7. När är du född? – 9januari 1992

8. Klass? – Klart man har klass ;-)

9. Vilket år tar du studenten? – 2040322332 typ.

10. Något jobb? – Arbetssökande för tillfället

11. När ska du sova ikväll? – När jag blir trött? :)

12. Duschat idag? – Yes

13. Kramat någon idag? – Missarna

14. Pussat någon idag? – Uurk

15. Vad har du ätit? – Räknas kaffe?

16. Dagens klädsel? – Underkläder för tillfället, får se om man orkar klä sig mer, haha.

17. Dagens smink? – Osminkat

18. Dagens sötnos? – Lucifer

19. Dagens roligaste? – Att se tequila gå förbi med lucifer på ryggen, hahaha!

20. Har du många vänner? – Många ytliga vänner, men det finns få som står mig riktigt nära.

21. Vem kramade du senast? – Lisa

22. Hur många har varit otrogna med dig? – Ingen vad jag vet om. Fast det är inte mitt ansvar ifall någon vill vara otrogen mot sin partner.

23. Vem pratade du med i telefon senast? – Lisa

24. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Privat :)

25. Film? – Minns inte

26. Låt? – Kendall Payne - Scratch

27. Mat? – Fruktsallad

28. Dryck? – Kaffe

29. Stad? – Borlänge

30. Land? – Sverige

31. Ämne i skolan? – Engelska & Historia

32. År? – 2014

SENASTE:

33. Personen du tänkte på? – Mamma

34. Drickan du drack? – Kaffe

35. Gången du spydde? – Söndags, pga magsmärtor -love being a woman.. *nat

36. Gången du grät? – Minns inte, har nog förbrukat alla tårar ;)

37. Pizzan du åt? – Oj, det minns jag inte..

38. Gången du var i göteborg? –  Minns inte året, men vi åkte ner med farbrors familj & bodde på hotell.
jag & maja gick vilse.. haha

39. Gången du var i stockholm? – typ tretusen år sedan med mitt ex.

40. Gången du var hög? – på livet? always.

41. Personen som såg dig gråta? – Lisa

ANTINGEN ELLER:

42. Svart eller vitt? – Svart

43. Hund eller katt? – Katt

44. Ut och festa eller hemma och mysa? – Beror på, singel = festa, förhållande = hemma.

45. Tv-spel eller datorspel? – Ingetdera

46. Singel eller upptagen? – Singel

47. Lunarstorm, helgon eller playahead? – Lunarstorm

48. Ragga eller bli uppraggad? –  Bli uppraggad.

49. Big Brother eller Paradise Hotel? – Paradise hotel.

50. Svart hår eller blondt? – BRUNT

51. Blåa ögon eller bruna? – Båda är lika fina.

52. Choklad eller lakrits? – Lakrits

53. Göteborg eller stockholm? – Stockholm!

54. Högerhänt eller vänsterhänt? – Vänsterhänt

55. Coca-Cola eller Fanta? – Loka ;)

56. Pizza eller kebab? – Pizza

57. Randigt eller prickigt? – Randigt.

58. Älska eller älskas? – Både och såklart.

59. Leva eller dö? – LEVA!

ANTAL:

60. Personer du älskar? – Min familj/släkt, mina djur, mina vänner..

61. Personer du hatar? – Hatar ingen, däremot kan jag ha svårt för personer som behandlar mig illa.

62. Personer som sagt jag älskar dig? –Oj, haha.. Det är många? tappat räkningen ;)

63. Personer som hatat dig? – Ingen aning, inte mitt problem heller.

64. Glassar du ätit på en dag? – Piggelin, typ en halv låda.. mm haha

65. Festivaler du varit på/ska på detta året? – Inte varit på någon detta året.

66. Gånger du haft minnesluckor? – Är väl några få gånger. Är väldigt glömsk & tankspridd av mig.

67. Piercingar har du? – läppen, öronen, naveln.

68. Personer du saknar just nu? – ...

69. Gånger ditt hjärta brustit? – två.

VEM:

70. Vill du kyssa nu? – Ingen.

71. Ska du träffa imorgon? – Inte kommit så långt ännu.

72. Sjöng du senast för? – Måste ha varit Lisa, haha.

73. Hade du senast en MSN-konversation med? – Inte den blekaste.

74. Spelade du tv-spel med senast? – Minns inte.

75. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – Ingen.

76. Vill du kasta en sten i huvudet på – Fucktards som tror dom kan allting om mig.

77. Förtjänar att dö? – Svår fråga.

78. Vill du sova brevid inatt? – Missarna.

VAD:

79. Gör dig glad? – Mina vänner, familjen & djuren.

80. Gör dig ledsen? – Folk som dömer, snackar skit osv pga egen osäkerhet.

81. Vad vill du helst göra nu? Hämta mer kaffe.

82. Önskar du att du slapp göra? Ett val som jag gjorde igår.

83. Vill du ha nu? – En pojk att krama om under kvällarna.

84. Önskar du dig i födelsedagspresent? – Kärlek.

85. Längtar du till? –  Julafton.

86. Tycker du om dina betyg? – Kunde gjort bättre ifrån mig, men skolan är inget för mig.

87. Ångrar du i ditt liv? – Att jag släppt in vissa människor som visat sig vara falska&elaka.

88. Är det bästa som har hänt dig? – Privat.

89. Varför gjorde du detta? – Uttråkad hehehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback