karma.



vaknade för ett tag sedan och kände i hela kroppen att detta kommer bli en jobbig dag.
sagt&gjort lät jag mig själv tro det i hela tjugo minuter innan jag bestämde mig för att tänka positivt.
livet är för kort för att grubbla över vad som kunde ha hänt, vara orolig för framtiden,
ödsla tid på folk som ljuger, vill dig illa, tar dig förgivet, tar men aldrig ger tillbaka
-helt enkelt suger musten ur dig!

nu tänker jag ta mig en kopp kaffe innan jag knallar iväg till affären & köper något gott jag kan käka
ute på filten när jag suger i mig lite solstrålar :-) ha en toppen dag allesammans!

updt: koda kom precis inrusandes & upp i soffan, råglodde på mig & puttade på min hand..
så ser jag att han har en hård, liten snabbmakaron i ena näsborren som han vill att jag ska ta ut.
HAHAHAHA tokfan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback