6/5-2014

kör på en vit månad, rensa kroppen på alla gifter & skit. satsa helhjärtat på träningen, disciplin, disciplin.
vill ju faktiskt kunna visa sig i bikini i sommar utan att känna sig som en fläskpadda

(& ja, jag vet mycket väl att jag inte är tjock någonstans. men alla har olika kroppar & alla känner
vi olika över dem. vill vara tränad & ha en sund livsstil som JAG trivs med. ingen annan än jag
som behöver bry sig om min kropp & jag gör precis det som känns bra för just MIG.
så ni behöver inte komma med era fucktard kommentarer om att jag är dum i huvudet & yadayada, tack.)

idag har jag lagat en supergod lunch till mig & sandra, läst bok, städat, sökt jobb, tränat, tagit en prommis
& annat vardagligt. tänkte dra med mig sandra runt älven men så började det regna.. typiskt!
så tar igen det imorgon istället. :-) kikat lite på sista minuten resor också, vill åka NUUU.. får se om
det blir till hösten eller i sommar istället. gillar min & sandras plan, hahaha..

ska strax hoppa in i duschen & fixa mig, får se om man får sällskap till kvällen.
ha en fortsatt trevlig tisdag folks!



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback