These people will always exist.



jag har sällan riktiga problem med folk, det brukar vanligen vara tvärtom, varför vet jag inte,
folk har, i synnerhet brudar alltid haft problem med mig, och har en förmåga att vilja tjaffsa / bråka.
senast i fredags inträffade detta pga svartsjuka. varför är man i ett ''förhållande'' med någon
man inte litar ett jävla dugg på? förstår inte. kan man inte lita på sin partner varför stanna
& ödsla sin tid? helt otroligt vilka människor det finns.

& fy fan vad jag är trött på egoistiska elaka självcentrerade människor i mitt liv.

har haft för mycket av dem i livet.. jag är VERKLIGEN en av de människor som tycks dra till sig psychon
och falska människor. det är SÅ JOBBIGT och tär verkligen på mitt psyke.
förut var jag en stor fet jävla mur ingen kunde komma åt eller ens komma i närheten av, nu känner jag mig som en tunn jävla glasskiva som spricker när som. och det är ju faktiskt tack vare mig själv,
jag borde veta bättre än att ta tillbaka människor som bara tar ens energi istället för att ge tillbaka,
jag borde verkligen veta bätte! men jag är för SNÄLL, tror alltid att människor ska ändras.
men herregud frida, dessa människor ändras aldrig. aldrig.
 
trött på att ha sånna pojkvänner, trött på att ha sånna ex, trött på att ha sånna "vänner",
är riktigt trött på hur majoriteten av folket i vårt samhälle är ruttna elaka egoistiska monster..

behövde bara skriva av mig. är ju trots allt min blogg & jag skriver vad jag vill.
står för mina åsikter så ni behöver inte ens lägga ner tid på att släppa ur er mundiarre på
onödiga kommentarer. tack!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback