svar på kommentar.

carolin: vad gör du? går du i skola? vad pluggar du till? eller jobbar du? isf med vad? har du körkort? har du pojkvän?

svar: för det mesta hänger jag med mina vänner, tränar, shoppar eller pluggar. för tillfället studerar
jag på brunnsviks folkhögskola & läser in gymnasiet då jag inte gått klart det.
jag skulle vilja utbilda mig till makeup artist eller något som nagelterapeut/fixa hårförlängningar då det
är något jag tycker är väldigt roligt. ännu har jag inte tagit körkort då jag vart för lat & helt enkelt
tycker att det fungerar med alla bussar som går var tjugonde minut här i Borlänge.
dock känner jag att det börjar bli dags att ta tag i det, bättre sent än aldrig.

pojkvän har jag inte & det är något jag trivs väldigt bra med just nu då jag känner att jag inte vill
anpassa mitt liv efter någon annan eller alltid behöva tänka sig för innan man gör saker, tex. resor.
självklart är det mysigt att vara i ett förhållande men jag har blivit väldigt reserverad pga tidigare förhållanden.
så just nu är jag varken intresserad eller ute efter att träffa någon, trivs helt enkelt som det är :-)

hoppas du blev nöjd med svaret på dina frågor! :-)

 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag skulle vilja veta hur du sminkar dig och hur du brukar träna även hur du brukar tänka runt maten :-*

/Sofia

2014-03-18 @ 08:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback