när man ser resultat.



fått en del frågor från folk i min omgivning om hur jag håller mig i form, promenader, träning hemma & typ skräpmat är väl det som håller mig i form ;-) skämt å sido. men stadiga frukostar, mycket frukt & grönt, men ändå husmanskost & inte äta för fort så man får ''mat koma'' är väl det som gjort att jag har den kroppen jag har idag. kan även säga att jag är otroligt tacksam för min ämnesomsättning. med tanke på att jag äter ute ganska ofta (thai, subway osv) så känner jag ingen ångest över att proppa i mig mat. subway melt slår ju en greksallad hemma alla gånger ;-) blir dock skärpning med skräpmat framöver. BUHU! men what to do, ska man kunna visa sig i bikini på playan i sommar så lär man ju offra sig. 2 veckor på gymmet & jag ser resultat vilket resulterar i att jag blir mer motiverad, så det är ju helt enkelt bara att köra! så tack mamma & pappa för jag & nea fått bra kroppar ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback