don't push your luck and ask if you could stay,there's nothing more i need, just go away.

kommentar: jag skulle vilja veta hur du sminkar dig och hur du brukar träna även hur du brukar tänka runt maten :-*.

svar:
brukar alltid lägga en fondation som ger lyster, sen använder jag concealer under ögonen samt på ögonlocket.
sedan lägger jag på lite puder & lägger sen lite solpuder precis på kindbenen så dem blir extra markerade,
fyller i ögonbrynen, lägger på lite eyeliner & använder en mascara från oriflame som jag använt i flera flera år
som heter ''wonder lash''  -älskar borsten & fransarna blir super långa.

på sommaren brukar jag oftast bara använda mascara & fylla i ögonbrynen lite grann.
känner mig mycket fräschare när jag är brun & brukar inte tänka så himla mycket på sminket då.
nöjer mig helt enkelt med mörka fransar & mina fräknar som kikar fram över näsan, haha.



som träningen sett ut den senaste tiden har det varit mest promenader, jogging turer, träning hemma (ben, armar, mage, rumpa) med tex, hantlar.. jag har alltid varit en sån som tröttnar om jag tvunget ska ta mig till
gymmet var & varannan dag, vill ha mer varierad träning & älskar att röra på mig ute i naturen.
älskar att jag har nära till älven rundan!
men gymkort på det nya gymmet 24/7 är bestämt. billigt & ett relativt fräscht gym tycker jag :-)

kring kosten tänker jag väl inget speciellt, brukar äta vad jag vill, men det blir mycket sallad, frukt, massa
vatten, soppor osv. men självklart även husmanskost. jag tycker inte man ska hetsa över maten utan
äta det man tycker om & unna sig saker, då mår man som bäst :-)
kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback