25/3-2014

drog ett träningspass från helvetet med syster idag, körde x3 reps på diverse övningar (bla 150 squats, lär kännas gött i röven imorgon) & det känns verkligen i hela kroppen nu, haha! men fan va skönt det var alltså.
vi mätte även diverse saker för att se skillnaden med muskler osv. valde dock att inte skriva ut min vikt
då jag inte tycker att vikten är något man ska hetsa över, tycker träningen mer handlar om att man ska må bra
i sig själv & se sina egna framsteg & se hur långt man faktiskt kan pressa sig själv.

längd: 168cm
lår: 45cm
rumpa: 88cm
midja: 78cm
armar: 23cm

syster  bjöd även på protein pannkakor med blåbärs smak, bär & creme fräsch, farligt gott!
återkommer med nya resultaten om en vecka. ja, ni läste en vecka då både jag & min syster kan
se resultat typ direkt. ska bli spännande att se hur det kommer gå :-D
hoppas alla haft en toppen dag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback