10/3-2014

nu var det ett bra tag sedan jag skrev. hänt en hel del sedan sist, har hängt massor med emelie, hunnit med utgångar (som resulterat i fylle-bad, delat toa, borttappad telefon, ny telefon, bakishäng på fortuna,
& massa massa mer.) promenader, myskvällar osv!

gårdagen spenderades med emelie, i vanlig ordning. planerade en del för våren & sommaren.
ser fram emot allt tok vi ska hitta på & vilka ändringar vi kommer göra med livet :-D på kvällen åkte jag hem till syster & sov. käkade greksallad & kött, mums! idag blir det kupolen med syster för att leta efter en internet sticka åt na, så ska jag in & köpa ett shampoo & balsam från bed head, + att jag precis klickat hem ett shampoo & ett balsam från märket hair bell. ska bli kul att se om det fungerar :-) i will keep you update about that! 299kr kostade det för 2 flaskor på 250ml, kap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback