onsdag.

dagen hittills har bestått av en promenad, städning, en iskall dusch & nu sitter jag med ett stort
glas iskallt vatten med ingefära i  & läser lite bloggar :-) har klickat hem en ny stora hårkuren,
känner att det är dags att ge håret en vitaminboost nu under sommaren, & ett plus i kanten är ju
att håret växer så mycket fortare med kuren också, nice! (samt använder jag ju hairbell, men börjar
bli dags att klicka hem ett nytt kit av dem också)

ska snart bege mig mot mamma för att käka en sen lunch, sen mot kvällen blir det antagligen
lite park-mys med härliga vänner.
igår på kvällen körde jag ett träningspass (rumpa & mage) så skönt att göra det när det är svalare
ute & sedan hoppa ner i sängen efter en lång kall dusch.

nä, nu ska jag ta tag i lite pappers arbete sen bege mig mot mami.
ha en toppen dag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback