karma darling, karma.

igår tog jag och jonna en promenad runt älven, pratade & nöjt av solen. förjävla härlig tjej det där :-)
glad att jag har så fina vänner! gud va varmt det var, men väldigt skönt att få komma hem och ta en efterlängtad iskall dusch..

kvällen tillbringades i lill-parken innan vi drog ner en sväng till liljan. skoj!

idag har jag och nea myst vid långsjön, så djävulskt skönt att bada sig. sandra, emelie & hejjen
var också där, så några kända ansikten såg man ;-) efter det åkte vi hem till mami för att äta tacos,
suttit hos henne hela kvällen. jag saknar att bo hemma & låta mamma ta hand om mig! haha.
älskar min underbara familj & mina  vänner <3

imorgon blir det lite kvalitetstid med mamma & hundarna, åka iväg till någon sjö & bara mysa,
bada & lapa sol. helt enkelt såna dagar som behövs ibland :-)

just nu sitter koda och råglor på mig, så jag antar att han vill ha sitt dagliga kvälls mys.
hörs imorgon! :-) ni får gärna komma med förslag på vad ni vill läsa om, så tell me.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback