30/1-2014

gårdagen spenderades i skolan, efter det blev det kupolen med lisa & emelie, sen tog lisa tåget hem
till rättvik så jag & emelie gick runt, kikade i lite affärer osv. köpte en jättesöt topp inne på gina tricot :-)
sen bjöd emelie på subway, supergott! efter det tog jag mig en promenad hem, tog tag i lite plugg,
städade, kikade på sex and the city & sen fick jag besök av en kompis.

idag har jag inte gjort så mycket, pluggat, tränat & pratat med emelie i telefon (alldeles för länge, haha)
ska väl fortsätta med pluggandet innan jag ska krypa ner i sängen, försöka få i mig lite mat innan.
levt på frukt & kaffe de senaste dagarna, & jag kan säga att det syns extremt mycket på kroppen redan nu..
måste skärpa till mig, men känner ingen matlust heller. drygt!

helgen ska spenderas med emelie, ska väl ut på lite bus, så får se hur denna helgen slutar ;-) haha!
blir nog skoj. skönt att slippa tänka & bry sig för omväxlings skull. det han inte vet tar han ingen skada av.

satt & läste igenom gamla sms mellan mig & sandra, fick mig en liten tankeställare.
jag: vet du vad jag kom på?
sandra: nej?
jag: att vi måste sluta leta ursäkter till att stanna kvar hos idioterna. för det är fan
det man gör. typ ''men jag saknar honom'', men är det egentligen okej att ta all skit vi fått
gå igenom bara för att man saknar? nej.
sandra: när blev du så smart?
jag: idag! haha

ibland måste man faktiskt bortse från sina känslor för att kunna samla ihop sig själv,
& ge sig själv en ärlig chans till att verkligen få må bra.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback