15/1-2014

igår drog jag & bestie en repa på kupolen för att leta lärlingsplats åt na, handlade lite krubb på willys
& när vi kom hem lagade jag & emelie jätte god mat, kycklingklubbor, gul lök, sugar snaps, röd paprika, grädde
& så lite salt&peppar, munorgasm. helt fuckingtiastiskt. kikade på paradise hotel & bara myste. underbart!
fått sovsällskap i två nätter nu så kommer kännas sjukt tomt att sova ensam ikväll (om det inte blir en tredje
sleep over vill säga, haha.)

blir hemma från skolan idag då jag bara fått sova ca 2,5 timmar pga mina ''underbara'' grannar. börjar
bli extremt less på att dem ska hålla mig vaken till halv sju på morgonen.. så idag blir det lägenhets letning,
ute efter en tvåa eller en större etta. så ska höra mig för hos lindgrens samt bornord. håller tummar & tår ;-)
är så trött på att bo här då det är så förbannat lyhört & vissa inte förstår det. min dygnsrytm är helt sönder
fuckad av detta.. idioter det finns!

på torsdag blir det förmodligen hockey med charlie :-D ska bli kul, så längesedan jag var på hockey.
tror sista gången var när jag gick på högstadiet & nu är man en gammal kärring på tjugotvå bast ;-) haha.

nu ska jag väcka min fina, sen blir det kaffe, frulle & ljus mys. bra start på denna onsdag!



bild från nyår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback