some believe in destiny, some believe in fate, but i believe that happiness is something we create.

kom precis hem från pappa, varit & firat maja som fyllt 18år :-) bjöds på smörgåstårta, kaffe & tårta.
matkoma AB typ. men gött som faen vare!

idag har jag inte gjort särskilt mycket, möblerat om, pluggat, städat typ. tråkigt men effektivt.
varit en skapligt jobbig dag.. men det är bara att hålla tummarna, bita ihop & hoppas på det bästa.
tror det behövs lite tänke tid från flera håll så just nu är det väl det här den bästa lösningen.. <3

nu ska jag göra iordning lite te, slö kolla på någon serie sen försöka komma i säng i tid så jag orkar
upp imorgon. kan behövas om jag ska klara av morgondagen.

''If you hurt me with the truth, don't comfort me with a lie.''

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback