den där förbannade söndags ångesten..

i fredags skålade vi i vitt vin, skrattade & mådde fantastiskt.. lördagen spenderades i mammas soffa,
sovande skavfötters. hade visst råkat sparka emelie i nyllet fick jag höra när vi väl hade vaknat, haha! ops.
sedan blev det hem för att frossa i fajitas, film & sömn. baksmällan var ett faktum. men är det något jag
avskyr mer än dagen efter, så är det dagen efter dagen efter. tyvärr.

spenderat dagen med bestie, mötte upp papi vid konsum, handlade lite, gjorde mat, låg i matkoma
-slö kollade lite på mumfie (nostalgi!) gjorde blåbärs vatten, en riktig hit om ni frågar mig.
tog en dusch. rökte. emelie knallade hemåt.. fick besök av en saknad kompis & nu sitter jag & håller på
att frysa ihjäl, så jag tänkte ta mig en lång varm dusch innan det är dags för läggdags. back to reality
imorgon igen, skola. usch! jaja, bara att bita ihop :-) ny vecka med nya möjligheter. & jag håller tummarna.
men magkänslan känns bra. toppen. mår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback