one grain of sand.

vaknade imorse av ett sms som jag verkligen inte ville se.. dum som jag är så svarade jag men blir
lika besviken varje gång. varför inte bara låta bli & lämna mig ifred någon gång istället för att slänga
ur sig tomma löften och ord? aja, en promenad med nalle&nea fick mig på bättre humör.

har precis sökt massor utav jobb, har ju intervju den 22a -men det kan ju vara bra med andra alternativ också.
för tillfället sitter jag med en kopp kaffe & bara njuter, kikar runt på olika mysiga hemsidor med massa
fin inredning (får sjukt mycket inspiration, helt okej.) tänkte snart slänga mig i duschen, peela kroppen,
slänga på lite B.U.S och måla naglarna, skönt att skämma bort sig själv lite.

imorgon blir det förmodligen utgång med lisafisa, ''de vet du'' spelar tydligen på flamongo (höhö)
och dem lär man tydligen se ;-)

får se om jag tar en paus från bloggen ett tag, tappat suget då jag inte vet vad jag ska skriva om
och då känns det som det bara blir massa onödiga inlägg.. så vill ni att jag ska fortsätta skriva
får ni gärna berätta vad ni vill läsa om.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback