24/4-2014

sov hemma hos syster inatt, vaknade av att hon pratade i sömnen.. var tydligen någon ''han'' som satt
i hennes gardin och hade bråkat med massa, så sa hon åt ''han'' att gå ner från gardinen för hon inte
ville ha honom där.. hahaha läskig tjej! sen blev jag väckt igen vid klockan ett och skulle tydligen åka
över halva jorden, men icke -soooova. vaknade kring elva, så drog vi iväg till konsum och handlade frulle,
sen satt vi oss på ballen och stekte några timmar. kom hem för ett tag sedan, plockat massa, färgat håret
och snart ska jag dra mig mot affären så jag får lite mat i magen.

imorgon vaknas utgång på liljan, blir nog skoj :-) förhoppningsvis slipper man massa drama från
hjärndöda nötter som inte kan bete sig när dem fått i sig alkohol.. men men, dem som får skämmas!
har bättre saker att lägga min energi på än bittra, avundsjuka & osäkra människor :-)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback