21/4-2014

tredje promenaden med happsan när hon fått gått lös, så kul att hon bara har ögon för mig
och bryr sig inte när det kommer andra hundar utan ska gå i samma takt som mig & verkligen
håller ögonen på mig. min duktiga tjej! så kul att se framsteg och att hon blir så lycklig när hon får
beröm att hon nästan brottar omkull en och ska pussas :-)

sitter för tillfället och väntar på mamma och syster som är iväg och käkar lunch, sen ska jag möta
upp emelie för lite glass i solen och massa skitsnack ;-) härliga måndag.
imorgon blir det arbetsintervju, håller tummarna, men det kommer nog gå bra.

haft en toppen helg, i fredags firade vi älskade denise, hon fick ett par skor & lite skönhets produkter
av mig, tycker det är så kul att ge presenter. fram emot små timmarna drog vi ner på krogen.

lördagen spenderades först hemma hos mig, en halvtimme på krogen sen sov jag hos en kompis.
hade sån lyx att jag fick skjuts hem på söndagen, haha. lat som man var, skönt att man inte var
bakfull iallafall :-)

känner verkligen hur allt börjar gå framåt äntligen, mår sååå mycket bättre och går runt med ett
leende på läpparna hela tiden.. så nu hoppas jag att allt, verkligen allt löser sig och att det blir
som jag vill. gäller bara att bestämma sig för något och inte ge upp så går allt vägen.

ha en toppen måndag allesammans :-)

Kommentarer
Postat av: annika

Jättefin blogg ! :)
Vad var det för intervju du var på?

Svar: kommer skriva om det längre fram när jag vet mer om hur det blir :)
None None

2014-04-23 @ 17:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback