I totally LOVE that i provoke people by just being ME.

torsdag idag då, idag ska jag på möte med en läkare, hoppas verkligen att vi kommer fram till något bra.
ska färga håret +ta ur gammalt löshår, för imorgon åker det i nytt :-) som vanligt är det Carina som sätter i
det på mig, det är ingen annan som får röra mitt hår! haha. ska även boka tid för att fixa naglarna, kolla in nya
gymmet på stan & köpa solkort på maserhallen. den här månaden tänker jag verkligen skämma bort mig själv,
det förtjänar jag efter alla motgångar som varit, men nu är allting äntligen in på rätt spår igen, känns underbart!

är en hel del saker som kommer ske framöver, men det är inget jag tänker ta upp här.
privatlivet är inget jag tänker skriva om här i bloggen. men jag har sååå mycket att se fram emot :-D <3
nu ska jag fortsätta plugga, smell you latero bitches!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback