this is what it feels like.

JAG HAR RENSAT i skogarderoben (det tog sin lilla tid, men nu är jag klar.) och behåller bara de skor jag verkligen använder i vardagen/till festligheter. de där killarna som alltid får ligga. alltid vara med. KÄRLEK.

annars då? plockat i lägenheten, rensat bort dålig energi (LÄS människor) varit i skolan, pluggat, beställt halloween kostym/dräkt -kalla det vad ni vill & som grädden på moset så blir det thai till kvällen.
ME VS VÅRRULLARNA. du & jag. vi ses där.
får äntligen tillbaka min andra halva idag också, kompanjon, idjut slut batteri, macke, kärt barn har många namn.
hörde en fågel viska om bus till helgen? så det är väl bara att le & lyda.

jag tror den här hösten är bra för mig. över lag liksom. jag kommer bli en skön människa den här hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback