wqrsrEWRIOwe2w!""#"¤!#!5r4321312(/&¤%#¤"#¤gggfasf

imorgon ryker facebook, kommer troligen uppdatera lite här då & då när jag känner att orken räcker till.
annars är det mobilen som gäller -dem som finns i min vardag har mitt nummer, resten kan bara låta
bli att skriva :-) känner att det är dags att ta semester från all skit & verkligen lägga ner tid på mig själv,
& bara mig själv.. göra saker som jag tycker om, kämpa, jobba, träna, nå mina mål & inte ge upp.
inga genvägar den här gången, nu kör jag all in. inga bortförklaringar -bara rent spel.

behöver vara egoistisk ett tag nu. för min egen skull. men även för en annan person. men självklart mest
för min egen vinning.. för jag vet att det blir bättre så. & helt ärligt tror jag inte att jag längtat så mycket efter
något som nu. så det är bara & köra på. winners don't quit and quitters don't win, right?
hörs när vi hörs vänner :-) ta hand om er, det ska jag göra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback