wonder if you'll come, afraid to close my eyes, and miss you once again.



det enda jag ser fram emot nu är träningen, flytten & fokusera på mig själv.. skiter i allt annat!
det här är sista natten jag tillåter mig själv att gråta mig själv till sömns, är arg på mig själv, känner ångest.
ingenting blir bättre av att gräva ner sig, gråten, ilskan & ångesten försvinner imorgon. inga fler snedsteg.
jag har lovat att jag inte kommer svika dig & det tänker jag hålla. oavsett vad som händer.
finns inget annat. det är det här jag behöver & för att hitta tillbaka krävs rejäl förändring..

nu ska jag krypa ner i en alldeles förstor t-shirt & mysa med mina små hårbollar. g-night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback