When you loose one you gain another

Vart fan tar tiden vägen? känns som att man inte hinner med ett skit om dagarna!
har börjat med att skriva lista på vad som ska göras varje dag så att jag hinner med allt
och så att saker inte bara rinner ut i sanden som de lätt gör för oss som har ADD ;-)

...

måste berätta nå sjuk som händer allt oftare när jag sover, känner typ att jag kan inte röra på mig,
vrida på huvudet, kan inte heller skrika. känns som att någon tar kontroll över min kropp.
känns så äkta & efter ett tag vaknar jag upp..

kollade upp detta & detta är inget ovanligt "fenomen" utan kallas Astral Katalepsi vilket är en sorts
form av "förlamning" som inträffar när ens ande är i en sorts form av "mellanstadium" från att
gå ut från ens kropp. detta inträffar vid Astral resor och egentligen är det ingenting vårt
vanliga medvetande är vid medvetande om. men ibland är även hjärnan vaken när anden är på väg ut,
kroppen reagerar då genom att tro att den håller på dö, vilket då ger denna förlamning.
 
som sagt inträffar detta mig VÄLDIGT OFTA, och ni kanske inte tror detta men jag är oerhört rädd
för att vara "medvetet vaken" under mina astralresor, så mitt tips att ge er som också upplever detta,
SLAPPNA AV, det är det enda man kan göra och förlamningstillståndet går över,
vet själv att det är sjukt jävla svårt, jag får nästan alltid panik när det händer mig och det slutar
med att jag ber, och det funkar. ett annat tips som är värt att tänka på är att detta aldrig händer
om man ligger på sidan, endast när man ligger på rygg.
så om ni känner att det är påväg, om ni kan, lägg er på sidan eller gå upp och "skaka av er" vibrationerna,
det brukar hjälpa mig.

har börjat få upp ögonen för ''det övernaturliga'' -finns så sjukt mycket spännande.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback