visning

visningen gick toppen, håller tummarna för att det var denna tjejen som står etta i kön på lägenheten,
hon kunde nämligen flytta in när som helst & jag vill ju flytta in i nya lyan fort fort fort :-)
så nu skä jag ringa tunabyggen & höra när dem kan måla om i nya lägenheten, skulle vara så sjukt skönt
om dem fixade det innan jag flyttar in +att det blir ju enklare för dem så slipper dem plasta in allt osv.

förresten, ni tjejer, har ni nå tips vart man kan köpa lådor som man kan ha under sängen & klädhängare
(sån där med hjul) +vart man kan köpa prydnader såsom änglar, skyltar osv? :-) alla tips är välkomna!

nu ska jag gå ut & ta en cancer-pinne innan jag skä slänga i mig lite mat.
smell you latero dudes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback