svar på tal.

anonym: De är bara de med adhd som är hyperaktiva därav h:et, de med add är precis lika förutom just hyperaktiviteten.

svar: som jag skrev: hyperaktivitet, verkligen inte, som barn kanske, nu nej.
vet mycket väl vad det är för skillnad på ADD & ADHD :-)
läs igenom ordentligt nästa gång.


man behöver inte vara hyperaktiv för att ha ett hett temprament. det gäller bara att lära
sig hantera sig själv i olika situationer & lära känna sig själv & veta hur man fungerar.
så för att rätta dig, jag är absolut inte hyperaktiv, däremot har jag väldigt kort stubin i olika situationer.
väldigt stor skillnad om ni frågar mig :-) ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej jag vet att du skrev att du inte var de, men tolkade de som att du menade att de hade med add o göra o att du inte hade den sidan. Eftersom du va osäker på din diagnos. Men då tolkade jag fel :)

Svar: jaså, nej var inte så jag menade. däremot var jag mer hyper när jag var yngre, dock har jag ''växt ifrån'' den biten. men nu vet du :-)
None None

2013-03-22 @ 19:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback