''kvar finns ingen lycka, bara strävan efter andrum.''

städat i princip hela dagen, rensat, packat flyttkartonger (saker jag inte kommer använda före flytten)
imorgon fortsätter städningen lite, kommer en tjej som ska kolla på lägenheten klockan 13, så håller
tummarna att det ringer lite fler. förhoppningsvis blir jag av med den tidigare än sista april.
tror jag kommer stortrivas i nya lägenheten :-)

klämt i örhängen i alla hår i örona också, naveln & bytt piercing i läppen,
så nu ser jag väl ut som en piercingfixerad mammut!? haha, i like it!


nu hinner jag inte skriva mer, ska göra keratin behandling på cilla, mysa med ostbögar, ramlösa, ansiktsmask,
nagellack osv osv.. härligt med tjej-dagar! hoppas ni andra också får en fin kväll. ta hand om varandra!
smell you latero ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback