i have wanted to kill myself a hundred times, but somehow i am still in love with life.

slängt ihop broccoli, bacon, grädde & tortellini till en gratäng & in i ugnen, så nu väntar jag på att
det ska bli klart, väldigt tråkigt att äta ensam dock. men det är smällar man får ta ;-)
får väl hoppas att det ringer på dörren innan porten låses & en snygging står där, haha!

idag har jag mestadels myst ute i solen, tagit en promenad för att möta lovisa, åkt till gärdet & låtit
hundarna rusa av sig, varit på rusta & handlat doftljus osv. även städat lägenheten så den är klar för visning
imorgon. hoppas innerligt att jag kan flytta innan sista april, vill komma iväg NU NU NU & börja om på ny
krita..

nej, nu orkar jag inte skriva mer. helt död i kroppen.. feber? hm, kanske blir bättre med lite mat i magen,
jag som inte varit så duktig att äta ordentligt på senaste tiden =viktras.. ändring på det dirr! hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback