livet på en pinne

DRÖMDAG. seriöst, vakna bredvid andra halvan. sol, planer för sommaren, shopping weekend i stockholm,
karlstad, roadtrip till nybro/kalmar/öland (mitt paradis i sverige) påfyllning av naglar, köpa tränings produkter.
strax dags att boka tid för en ny hårförlängning. (beställa stora hårkuren, hairbell & ta en vända till bellbox)
loka citron & wild chips -det unnade jag mig. och det gjorde jag bra. så nöjd dam. så jävla nöjd.
& än är inte dagen över, dags att fixa sig, dra på sig någon skön sommar outfit för att sedan bli upphämtad
& spendera kvällen med god mat, film, bubbelvatten & han med stort H. perfekta söndag!
tolv dagar kvar på penicillin kuren, sen ska jag ta mig sjutton leva som aldrig förr.
ta hand om er vänner & fiender, hoppas ni får en lika toppen söndag som jag!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart beställer du hair bell ifrån och hur funkar det tycker du? :) har hört att vissa tappat mycket hår när de slutat använda det.

Svar: hair bell finner du till ett bra pris på denna sida: http://harmonylife.se/index.php?route=product/product&product_id=52ännu har jag inte provat det, men en vän till mig har använt det i ca 3 månader & hennes hår har växt hela 15cm (!!!) galet! har även googlat runt & läst på bloggar, hemsidor osv om produkten & då den enbart fått bra respons, varför inte prova? :-)
ett annat tips är stora hårkuren som finns att köpa på hälsokost på nätet, åt det förut & mitt hår växte som ogräs +det är mycket billigare är hårkontroll, panto 3 osv.
None None

2013-07-08 @ 11:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback