just my luck..

blev en vända in på akuten idag, haft hög feber, illamående, ont på höger sida vid njuren..
som jag trodde var det njurbäckeninflammation så nu går man på penicillin 14 dagar.
''tur'' att det inte var något allvarligare iallafall. får ta det lugnt & inte överanstränga mig så ska det
väl bli bättre. håller tummarna att jag inte får lika ont som förra gången (6 år sedan i 9:an)
trodde att jag skulle dö varje gång jag gick, då var man inte kaxig ska jag tala om ;-)

kom hem från mamma för en stund sedan, käkat råris, kyckling & brunsås, satt fint! 
har precis dammsugit, dammtorkat, diskat så slipper jag  tänka på det imorgon.
får bli en heldag fylld av mys då :-)

nej nu ska jag på snodd jakt, koda har i princip stulit varenda snodd jag äger? busfröt nr.1
see you latero peps!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback