DETOX

påbörjar en månad (4 veckors) detox idag, aloe vera juice & mer gojibär ska inhandlas! tagit sista cancerpinnen idag (om jag känner mig rätt kommer jag ha ett ruskigt humör första veckan, men det ska nog gå bra. allt sitter i huvudet!) hädan efter blir det en morgonpromenad på morgonen innan frukost. gym & promenader kommer stå högst på listan (y) ska bli skönt att rensa kroppen på massa gifter & skit, samt gå ner lite i vikt. nu kör vi! här: http://www.detoxdiet.nu/program/ hittar ni tips på program. ÄT GÄRNA: -frukt -grönsaker -nötter -frön -quinoa -bönor -linser -råris -tofu -fisk & kyckling i måttliga mängder UNDVIK: -alkohol -cigaretter -rött kött -kaffe -svart te -socker -mjölkprodukter -raffinerad & processad mat tips på bra rotfrukter & grönsaker: broccoli, morötter, spenat, tomater, lök, paprika, vitkål, palsternacka. frukt & bär: blåbär, apelsin, granatäpple, vindruvor, äpplen. nyttigt fett: olivolja, nötter & frön, avokado, linfrön. viktiga proteiner: baljväxter, lax & tofu. hälsosamma kolhydrater med lågt IG: råris, bulgur, quinoa & dinkel.

Kommentarer
Postat av: marie mamma

allt låter skitbra förutom det där med vikten!

Svar: blir bara under detoxen, sen ska jag bygga upp mukklä på gymmä <3
None None

2013-07-31 @ 18:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback