and he said i'd rather be with you.. i fell in love, well.. cause you are you.

livet är bra jävla underbart! har så mycket att se fram emot både detta år & nästa, skola, körkort, flytt,
(blåhåller tummarna för en thailands resa i vinter också!) för tillfället sitter jag med en kopp kaffe & myser
med ickkis, köpt hem en golvfläkt så man kan sova om nätterna & katterna uppskattar den verkligen,
även fast koda ser ut som han ska fladdra in i väggen när han sitter på en stol framför (haha, min knäppis)

helgen har jag spenderat hemma, inga utgångar eller måsten, så jäkla skönt! i fredags hade jag min älskade
happsan som sovsällskap, skönt att slippa sova helt ensam ;-) i lördags blev det greksallad, ciabatta,
bubbelvatten & massa mys på balkongen med mamma.
blev även några mysiga promenader med hundarna :-) så skönt!

gårdagen blev bara en mysdag, kebabtallrik, kaffe & film-mys med bästavän, sen körde mor mig till gagnef.
ingen direkt händelserik dag så att säga. men det kan vara skönt det också.

idag tänkte jag bara mysa hemma, städa, diska, slänga ihop någon lätt lunch & kanske kika lite på G.O.T :-)
får se om jag hinner klämma in en runda runt älven också, skulle vara skönt att ta en längre promenad.
ska kika lite på tatueringstid i veckan, blir bara en liten en, så bild kommer inte upp.
ingen annan som har med den att göra iallafall :-) well, nu ska jag ta tag i mitt hem så det blir skinande rent igen.
ta hand om er vänner (& fiender ;-))

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad e de för skola du ska gå och vart ska du flytta?:)

Svar: det blir folkhögskola, distans. vart & precis när jag ska flytta är inget jag vill gå ut med (-:
None None

2013-07-30 @ 01:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback