why are we strangers when our love is strong, why carry on whitout me?

hej vänner! har precis ätit frukost, prinskorv, ägg & kaffe blev det, mums. innan frukost var jag & happie
ute på promenad, hon har så förbannat roligt & flyger runt som om hon har senap i röven, hahaha!
precis som vovven i videon nedan håller hon på, dock utan skällandet :-)




idag tänkte jag ta mig till maserhallen för att få lite färg, sen hem & köra ett träningspass.
är så glad att jag lagt av med ciggen & vänt på dygnet, mår verkligen 100gånger bättre & är så mycket piggare.
sen har man ju hela dagen på sig & slipper stressa. så att sitta & läsa bloggar, äta frukost lääänge & mysa
med djuren är verkligen priceless, helt underbart.

gårdagen spenderade jag i en bil, lämnade av syster på arlanda eftersom hon åkte till thailand igår.
tycker synd om henne som får lov att vara ensam i bangkok ett dygn innan emil kommer, haha. men det
går nog bra :-) hon är tuff min syster. på vägen tillbaka stannade jag & mamma till i uppsala & gick på ikea.
fick med mig en ny krukväxt, två fårskinnsplädar, massa ljus som doftar helt fantastiskt. kan verkligen gå runt
på ikea hur länge som helst & plocka på mig massa onödigt, men gud vad man blir glad ändå av allt skräp ;-)

nu ska jag kika på DHW & mysa med happie <3 underbara hund.

jag antar att jag saknar dig..





Kommentarer
Postat av: Lina

Haha naww!

2013-01-08 @ 09:26:52
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback