finns det en så finns det flera.

vaknade runt fem tiden i morse, kunde verkligen inte sova mer. i brist på något att göra ställde jag
mig & gjorde i ordning en julskinka (hahaha) runt sex tiden ringde syster & frågade om jag ville komma
på frukost, drog på mig massa kläder & tog en promenad till forssa. efter frukosten gick vi över till mamma
& hämtade happie för att sedan ta en vända runt älven med hundarna. fyfan vad skönt det var!
bra start på dagen.

när vi kommit hem igen åkte jag hem för att duscha & fixa mig lite, sen bar det iväg till gylle för fika
med monica, dennis & mamma. riktigt gött var det! sen myste vi lite med hästarna innan vi styrde kosan hemåt.
var riktigt skönt att få krama om dem igen, saknade som dem är. <3

nu ska jag åka hem till syster för lite övernattnings mys. skriver mer imorgon.
ta hand om er vänner. pokonis!

om du läser detta, var rädd om dig för guds skull. & glöm inte bort att ha roligt :-) miss you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback