trött på mänskligheten..

vad är det för fel på de flesta människoskallar? varför kan folk aldrig hålla sig till sig själva och
varför ska så många alltid lägga sig i i saker? vad är felet? sen är dem så äckligt fega också att när dem
väl sagt något kan dem inte stå för det! (är det bara jag som är rakt på och står för vad jag tycker/säger?)
utan ska skriva saker anonymt & gömma sig bakom skärmen, eller prata bakom ens rygg.
vilka pinsamma skitstövlar.. -.-

inte konstigt att man blir folkskygg, paranoid och allmänt bitter på mänskligheten!?
alla ska lägga sig i i allt, ha en åsikt om allt, men aldrig stå för det.
varför kan inte såna bitterfittor hålla sig för sig själva? vem fan är dessa personer att dömma en, folk som
inte ens kan gå på ren FAKTA eller ens känner en..
tål inte dessa falska svaga pinsamma människor,
gillar verkligen inte mänskligheten. det är så som faktist är äkta.

det är därför jag blandannat inte har många riktiga vänner, jag har visserligen blivit lite cynisk och negativ,
men det är 100% befogat.. det är omgivningen som format mig så, men hellre några få underbara
vänner/familj som är äkta och ärliga än många falska..
och va alltid på din vakt när det gäller nya människor, men kom ihåg att även gamla ''vänner'' kan
hugga dig i ryggen.
just sayin'.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback