svar på kommentar

''Emma: Intressant blogg!
Lite nyfiken hur går det med träningen och livet?
Nyfiken hur allt går hehe.''

träningsfronten har varit lite seg nu ett tag pga olika anledningar. men många promenader, cykling &
träning hemma är väl det jag pysslat med mest i träningsväg. även tänkt en del på kosten, vilket jag känner
i kroppen då jag mår så mycket bättre. mycket mer hemlagad mat, grönsaker, äta regelbundet osv.
det har gjort susen!

har precis börjat skolan, känns jätte kul & jag ser fram emot att introduktions veckorna ska gå över så
vi får börja ha lektioner (nerd ;)) kikar även lite smått på lägenget & hoppas dröm-lyan kommer upp snart.
för övrigt har det väl inte hänt så mycket, umgåtts med familj & vänner, bara njutit av tillvaron!

ska försöka bli lite bättre på att uppdatera bloggen, men har känt att det är prio ett att känna över
allt med skolan först. kan tänka mig att hösten & vintern kommer bli väldigt fartfylld -vilket jag ser fram emot.
så en del uppdatering ska jag nog hinna med :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad har du börjat pluggat? :)
Ja jag tycker du ska börja uppdatera mera.
Hur går det men din dröm kärlek du skrev om förrut och ge gärna lite kosttips på bloggen :)
kram!

Svar: brunnsviks folkhögskola, ligger vid tenoren i borlänge. något av de bästa besluten jag fattat :-) kommer läsa in mina gymnasie-betyg då jag inte gått klart gymnasiet ännu. men bättre sent än aldrig. mitt kärleksliv är inget som jag anser att någon annan än mig & personen i fråga har med att göra, så det är inga frågor jag kommer svara på. vårt förhållande är mellan oss :-)
absolut jag jag lägga upp kosttips, har en del på lager så håll utkik! :-)
kram!
None None

2013-08-21 @ 07:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback