so happy i could die, but it's alright.

ren & skär lycka, går in på mejlen & ser att jag fått ett riktigt efterlängtat mejl, hur härligt?
imorgon ska jag ringa lite samtal angående lägenhet osv, håller tummarna. ska nog gå vägen ;-)
får alltid som jag vill, höhö! skämtåsido, men jag brukar faktiskt få som jag vill, oftast.

kan även till lägga till er som kommenterat anonymt & bett mig skriva mer om mitt privatliv osv,
om flytten, vart det blir, relationer & yada yada, & mitt svar på det är NEJ -det är min ensak & inget
utomstående har något alls med att göra. så nu slipper ni fortsätta fråga :-)

nu ska jag fortsätta söka jobb & dricka kaffe, smell you latero bitches!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback