sick of bitches bitching about other bitches being bitches.

blev en minst sagt rolig kväll igår, började med förpenis hos elin, sedan drog vi ner på krogen..
träffade på en del människor jag inte sett på ett tag, så det var roligt! efter krogen blev det en promenad
till max för fylle-käk, sen blev det sängen.. vaknade ganska sent i morse, men när jag kom hem fick jag
iallafall en del gjort, riktigt skönt! one tree hill, choklad med grädde, promenad till affären för att handla
lite till mamma, sen tog jag med mig happie hem :-) är helt slut i kroppen idag, känner att febern är på g. *blä!

till veckan ska jag ge mig på att skruva ihop ramen till dubbel sängen också, hjääälp! haha,
men det går nog bra om man är två iallafall :-) så ska jag stuva in lite grejor i förrådet & försöka hitta
på ett par fina gardiner jag vill ha, är så tomt i fönstren, men har inte hittat något jag gillar så då känns det
bara onödigt att ens sätta upp något som jag sedan inte kommer trivas med.

nu ska jag krypa ner i soffan & fortsätta mitt one tree hill maraton,
ha en toppen lördag allesammans.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback