''i don't have a dirty mind.. i have a sexy imagination.''

07:30 dags att vakna. fixmä. möta lisa -kaffe & croissant frukost. 09:00-14:00 skola. hem till mamma & dona,
bjöds även på marinerad kalkon & coleslaw, helt okej. två matlådor att fylla kyl&frys med, man tackar.
kramas & pussas med mina små gulingar innan disk, städ, ansiktsmask, måla naglar, färgning av utväxt
& annat smått men nödvändigt står på schemat.

ni som kommenterar & tror att ni inte fått svar, jag svarar i kommentarsfältet, så i inlägget ni kommenterat
på finns det svar. kan även påminna er en gång till: jag svarar inte på frågor angående mitt förhållande,
det är mellan mig & den personen. ingen annan :-) hoppas ni tar hänsyn till detta.

passar på att tipsa er om två snabba, billiga & goda mellan-mål också:




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback