finally



hämtade ut mitt paket från nelly idag, får köra på extra strumpor i skorna (vilket var min tanke, då jag egentligen
har 36 på skor, men tog ett par 37:or för att slippa frysa in tassarna i höst ;)) tröjan satt super & var hur skön
som helst, så inget som skall skickas tillbaka.. kliar lite i fingrarna att köpa ett par primeboots, men får ta mig
en funderare över det. har ju knappt plats för skorna jag redan äger. men som jag sagt förut, en tjej kan
ALDRIG ha för många skor! nu ska jag ta mig en varma koppen & försöka bli frisk. smell you latero.

Kommentarer
Postat av: MackPär

Din gamla granne här.

Hej Frida, råkade ramla in på din blogg på nå vis. Är det bra med dig och din familj?

Jag vet inte om jag sett er en enda gång sedan ni flyttade härifrån..

Ha det bra!

Tja!

Svar: Hej Pär :-) det är jätte bra med oss allesammans. hur är det med er?nej, jag tror faktiskt inte jag sett någon av er heller.
detsamma! ha det toppen.
None None

2013-08-30 @ 22:06:49
Postat av: Pär

JOdå, det är fint med oss också faktiskt..
Har ju blivit 3 barns far nu för 2 månader sedan, så dagarna är väl ganska intensiva nuförtiden :)

Svar: Härligt att höra. Åh, vad roligt! Gratulerar :-) Känns det bra då?Jag kan tänka mig det, haha. Så roligt för er!
None None

2013-09-02 @ 17:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback