46 minuter senare

pratat med min älskade lisa i telefon (hej ivan brudarna) planerat allt från skola till gym & solkort.
blir att införskaffa sig gym-kort på atlantum, solkort på maserhallen & te vintern blir det en tripp till sälen,
längdskidor, eventuellt en weekend till värmen. känns så otrolgit skönt  att ha saker att se fram emot, det
är då jag mår som allra bäst.

håller just nu på att storstäda, så nu har jag bara disk, bädda rent & torka golven kvar. tänkte dra fram lite
vit färg också & måla lite hyllor inne på toan & i köket (superfiffigafrida är i farten igen)
måste även upp med lite saker på vinden, hur seg är jag inte med det där? det är för fan bara att dra fram
hulken i sig själv & bära upp skiten.. aja, sandrulle får hjälpa mig när hon kommer så kan hon få sin
coca cola med is i som belöning ;-) haha! generöst, i know.

spenderade helgen uppe i tansen med släkten, kräftskiva, bad, massa god mat, promenader i skogen,
snart läst klart bok 5 i serien isfolket (läs läs läs sååå äckligt bra!) fiskat både fisk & kräftor, skrattat så
jag fått ont i huvudet & bara fått njuta av livet..

farfar: ja, men den har vi ju slängt ju!
farmor: ja, då har vi den ju kvar?

hahaha, gick inte ihop någonstans. gud vad jag älskar min fina släkt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback