you just know deep inside, she's not me.

några av mina mål just nu:
* ta körkort
* sluta röka
* träna regelbundet
* börja plugga
* nå min målvikt
* tatuera mig
* lära mig säga nej

finns inte ord över hur bra jag mår nu, & när man får stöttning av folk som verkligen stärker en
blir ''må-bra känslan'' ännu större. imorgon har jag lite ärenden att uträtta, så ska jag ringa till tunabyggen,
ut & gå +träna, städa & ta hand om tvätten. ska även kolla upp lite med folkhögskolor samt komvux,
någon av er läsare som har tips på vad som är bäst utav komvux el. folkhögskola? känner att det verkligen
är dags att ta tag i utbildningen nu. & jag känner mig mer än motiverad. hoppas










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback