''now your baby is dancing, but she's dancing with another man.''



nya lyan, ser väldigt litet ut, men är större än det ser ut :-) trivs som fisken i vattnet! saknar dock en stor matta,
gardiner, tavlor, hyllor osv. men det tar jag som det kommer. orkar inte fixa allting på en & samma gång.
för tillfället sitter jag & myser till lite bruno mars musik, myser med katterna & inväntar sandra som fick
åka taxi till borlänge isället för tåg då det vart massa krångel, så ska väl gå & möta henne vid stationen sen :-)

helgen har varit awsome, umgåtts med massa underbara fina människor som får mig att må bra.
förhoppningsvis blir valborg lika härlig :-)

nu ska jag ta & pussas lite med katterna innan jag ska bege mig för att möta sandra!
smell you latero dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback