tips

sedan januari har jag satt i löshår hos världens bästa carina jonsson, 1500kronor kostar det att sätta i hår
hos henne (hur många slingor man behöver är ju induviduellt & priset är detsamma oavsett hur
tjockt hår man har) hon har hållt på med löshår i många många år & jag kan säga att jag har ALDRIG
blivit så nöjd med mina extensions som jag blir hos henne. omsättning av håret kostar ynka 500kronor, hur värt?
kvaliten på håret ska vi inte ens tala om. HELT FANTASTISKT!!!

så är du sugen på att prova på hårförlängning med keratin-slingor, eller är du sugen på att sätta i nytt hår
som är både billigt & håller kvaliten jätte länge? slå en pling till carina, 073-5755976
ni kommer inte ångra er :-) puss på er mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback