''jag minns att jag matade dig med mitt medlidande och min sympati, du råkade läsa mina tankar och visste att jag älskade dig. omedvetet utnyttjade du min starka kärlek till dig.''



blir kräftor till middag idag istället, pappa slog en pling & frågade om jag var sugen -SJÄLVKLART!

farit runt i hela borlänge under dagen, först ner på S1, sen hem, hängde tvätt & diskade, dammsög osv.
sen vidare på nästa möte.. hem igen & plocka ihop resten av tvätten nere i tvättstugan, så nu är i princip
alla kläder tvättade & redo för att bli nedlortade på nytt ;-)
för tillfället väntar jag på ett mejl från ett företag angående samarbete via blogg osv. håller tummarna!

senare ikväll kommer morgondagens matschema upp, så håll utkik. nu är det hög tid att kila iväg till
pappa & äta några goda röda killar :-) ta hand om er vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback