''jag är nog inte det du drömmer om, Men jag är det du ser.''



har bestämt mig för att enbart gå ut & ''festa'' när det är något speciellt, nyår, födelsedag, midsommar.
& då enbart ta en cider eller två. eller ett glas vin. märker verkligen vilken dålig kondis jag hamnat i under
sommaren. så nu är det dags att lägga festandet på hyllan, jag är faktiskt 20år & det finns så mycket viktigare
saker än att häva i sig alkohol & gå ut på krogen.. ligger hellre hemma & kollar på en film, äter god mat, går & bowlar, reser & satsar på träningen..

träningen är det som står prio ett i mitt liv nu. tänker ta hand om mig själv,
skämma bort mig, förlänga naglarna, köpa sol & gym kort, förlänga fransarna, shoppa, köpa bra mat.
sånt jag VET att JAG mår bra utav.

nu är ni säkert många som rynkar pannan & tänker ''jaja, säkert.''
men helt ärligt så skiter jag blanka fan i vad andra tänker & tror om vad jag klarar & inte klarar av.
för jag vet att jag kan & jag vet att jag kommer lyckas & vara lycklig med det liv jag valt.
sen kan ni stå där med hakan ner till knäna.. för ni kommer se att det GÅR. jag klarar av vad som helst,
bara jag tror på mig själv.

Kommentarer
Postat av: jagjag

Att enbart festa när det är något större låter som en superbra idé!:), Då blir det mer värt när du väl gör det och inte bara en gång i mängden!

Tänk inte alls på vad andra tycker och tänker. Det är ditt liv, du står ansvarig för din egen lycka! Kan du göra något som får dig att må bra ska du göra det:) Vad du än vill åstadkomma så tror jag på dig, Har läst igenom din blogg nu inatt. hitta den idag. Du har bra tänk!:)

"Our past is what defines us today"
//jagjag

Svar: precis så jag tänkte, onödigt att dricka bara för att alla andra gör det & man inte får ut något roligt av det utan att det är samma sak hela tiden.
tack så hemskt mycket för de fina orden, värmer verkligen :-)
hoppas du får en toppen dag & fortsätter kika in min blogg ibland. kramar
None None

2012-09-19 @ 02:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback