11/9-2012 dagens mat schema

frukost: 1kokt ägg, yoghurt m. müsli & en kopp kaffe +ett stort glas vatten.







lunch: tacos +ett stort glas mjölk.



middag: tomatsoppa m. ost +ett stort glas vatten.



mellanmål: 1morot, 1kokt ägg +protein shake.

som jag nämnt tidigare så är mitt mål med träning +tänka på vad jag stoppar i mig inte att gå ned i vikt.
jag har extremt bra ämnesomsättning (vilket är väldigt jobbigt ibland.) kan äta pizza i flera veckor utan att
gå upp ett gram. skönt vissa gånger, andra inte. men bara för att man har möjlighet att kunna äta vad man vill
utan att gå upp i vikt är inte det den bästa vägen. jag vänar om mitt eget mående & vill äta bra mat, fokusera
på träningen, GÅ UPP några kilo & bygga muskler :-) frågar ni mig SKA tjejer ha kurvor, finns inget snyggare
än en vältränad kropp med kurvor på de rätta ställena.

victorias secret kropp (men ett redigt ass & snygga spiror)
here i come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback