I'd rather have an enemy who says that they hate me, than to keep a FRIEND whose mission is to put me down secretly.

jahapp, blev en till timmes pulsande i snön +rumpträning. tror det hade lite med mitt humör att göra, varit rätt förbannad idag.. är så sjukt trött på alla idioter som ständigt ska hålla på och försöka förstöra för en. vet inte vad dem får ut av det?

jag kommer aldrig lägga ner eller försvinna oavsett hur mycket dem håller på iallafall,
det är mitt liv & jag lever det precis som jag vill, duger det inte? get lost assholes ;-)
men egentligen är det ju dem det är synd om, man kan ju inte ha mycket till liv när
måste lägga energi på att försöka förstöra för andra.

karma is only a bitch if you are.

bjussar på några inspo bilder också, ha en trevlig kväll vänner, puss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback