i remeber when we kissed, i still feel it on my lips.



tog en vända på kupolen med min kära vän cissi, fyndade ett par vinterskor & ett par byxor.
eventuell bild kommer upp på byxorna sen, hade tur att dem hade kvar ett enda par i XS -wiho! glad.
skorna kommer jag tyvärr inte lägga upp bild på då jag inte vill att alla i borlänge ska gå runt i lika skor,
så som det brukar bli när man skyltar med snygga prylar. hope you don't mind! :-)

anyhow, mina klänningar från nelly är på väg hem till mig, hoppas hoppas hoppas dem är lika fina som dem
såg ut på sidan. vad mer har hänt idag då? drog lite thaimat med mamma, gjort ansiktsinpackning (ska tipsa om den senare, den var helt underbar & alla små ovälkomna småplitor försvann som med en vindpust)
tränat lite också, gick lite bättre idag utan min hejarklack (happie) som var med i tid & otid.

nu ska jag dricka upp mitt kamomill te & kolla på SATC i vanlig ordning innan läggdags.
vill ni ha bild på klänningarna när dem landat? & hur byxorna sitter på? tell me :-) er önskan är min lag.
puss på er mina fina små trollungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback